Noraniza Idris - Mengemis Rindu



Lirik Lagu "Mengemis Rindu" oleh Noraniza Idris

Di kedinginan malam sepi
Ku melerai rindu di hati
Agar terubat resah rindu
Yang menyentuh kalbu

Mungkin kau tiada menyedari
Apa yang ku simpan
di hati
Mungkin kau telah memahami
Segala yang terjadi

Ingin ku turut jejak
langkah mu
Walau ke mana saja
kau pergi
Ingin aku menghambakan diri
Untuk engkau mengasihi

Sedalam mana lautan api
Pasti aku cuba mengharungi
Itulah ketulusan hati ku
Moga kau kan mengerti

Semakin aku megingati
Semakin tebal rindu ini
Aku hanya mengemis rindu
Dari hati kecil mu

Ingin ku turut jejak
langkah mu
Walau ke mana saja
kau pergi
Ingin aku menghambakan diri
Untuk engkau mengasihi

Sedalam mana lautan api
Pasti aku cuba mengharungi
Itulah ketulusan hati ku
Moga kau kan mengerti

Semakin aku megingati
Semakin tebal rindu ini
Aku hanya mengemis rindu
Dari hati kecil mu

0 Comments